Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете оформити повернення, якщо товар не підійшов за розміром, технічним характеристикам,
кольором або з інших причин не може бути використаний за призначенням, а також:
- не пройшло 14 днів з моменту отримання товару у відділені Нової пошти.
- товар не був у вживанні і жодним чином не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості
- повністю збережена фірмова упаковка (включно з ярликами)
- в наявності розрахункові документи
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Вартість повернення - 85 грн
Умови повернення товару неналежної якості
Виявили, що товар пошкоджений або несправний? Ви маєте право протягом гарантійного терміну заявити претензію про якість товару (згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») та здійснити повернення товару неналежної якості.
Товар неналежної якості - це товар у якому виявлено недоліки.
- він взагалі не може бути усунутий;
- його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок продавця
Повернення товарів відбувається через відділення Нової Пошти
Крок 1.
Заповніть документи для повернення, які містяться в Замовленні:
- заява на повернення товару
- накладна на повернення товару
- видаткова накладна
Крок 2.
Зберіть все необхідне в посилку
зберіть товар в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті,
необхідно повертати також в комплекті).
вкладіть копії розрахункових документів, якими підтверджується оплата товару.
вкладіть заповнені Вами оригінали документів: «Заява на повернення товару», «Накладна на повернення товару», «Видаткова накладна».
Крок 3.
Відправте на адресу, з якої було відправлено Замовлення.
Одеса
Відділення Нової Пошти - 2
Якщо товар відповідає вище зазначеним умовам повернення, грошові кошти будуть повернені на банківський рахунок покупця протягом 10 робочих днів, з дня отримання повернення магазином.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.